[Ossm-members] Еве го текстот за блогот

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Dec 28 00:05:50 UTC 2006

On Wednesday 27 December 2006 22:40, Stojance Dimitrovski wrote:

> Дапер има бубачка во инсталерот и точно таа
> бубачка се појави на инсталацијата, но не не спречи да продолжиме со
> инсталацијата. На компјутерот највеќе од времето презентираше Стојанче, а
> Арангел ги објаснуваше постапките и сл.

Каква бубачка? Јас не сум ја сретнал веројатно...

>  Не можевме да презентираме инсталација на додатни приклучоци како што е
> приклучокот за пуштање на mp3 фајлови, бидејќи немавме интернет.

Да, кажи им дека лошите професори од ФЕИТ не дозволија да се користи Интернет
во Образовно-академска институција каде правото на користење на Интернет го
има секој студент, а голем дел од FLOSS од Скопје се од ЕТФ/ФЕИТ.
Парадокси...

> Имаше доста комични елементи, на
> пример, кога му рекоа на Дамјан да го преведува скринкастот. А, скринкастот
> започнува со „Здраво, јас сум Сајмон..." така да, сите слатко си се
> изнасмеавме.

Хаха! :)

Интересно сте поминале. Мило ми е што си имал пријатно искуство за првпат ;)

Папа