[Ossm-members] apache2 + svn + ssl

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Thu Dec 28 16:08:17 UTC 2006

Jovan Kostovski напиша:

> Некој да ми помогне околу конфигурирање на apache2 + ssl + svn...
>
> Пробувам да го проработам SVNот (subversion) преку https, ама не ми иде.
> Apache2 + SSL си работат ОК, SVN преку http (без SSL) работи ок.
>
> Знае ли некој кај (и со што) да ја чепнам .conf датотеката на apache2
> ( и нешто друго ако треба) за да го проработам SVNот преку SSL?

Нема врска SVN со SSL. Ако ти работи apache2+SSL, и SVN+http тогаш ти
работи 100% и svn преку https. :)

Како си сигурен дека apache2 + SSL ти работи? Како си сигурен дека SVN
преку http ти работи?

Можеш да погледнеш тука за apache2 и SSL (игнорирај го дело за клиент
автентикација ако не ти треба тоа)
http://isengard.unet.com.mk/~georgi/ueb/?s=02082005001

За svn+https единствено што морав да направам на Слеквер е да му
компјалирам mod_dav_svn.so за Апачито пошто не доаѓа во дифолт пакетот
за subversion, ама тоа ти треба и за svn+http.

Еве го посебниот виртуелниот хост што опслужува svn без клиентски
сертификати. Ако сакаш со user:pass автентикација можда можеш како Марко
што ти кажа во Location да му ставиш Апачи passwd фајл да проверува.
http://svnbook.red-bean.com/en/1.0/ch06s04.html

<VirtualHost *:443>
     ServerName svn
     SSLEngine on
     SSLCertificateFile    /etc/apache2/ssl/sslserver.crt
     SSLCertificateKeyFile /etc/apache2/ssl/sslserver.key
     #klient avtentikacija.
     SSLVerifyClient require
     SSLVerifyDepth 1
     SSLCACertificateFile /etc/apache2/ssl/sslserver.crt
     <Location />
        DAV svn
        SVNPath /svn/repos
     </Location>