[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Feb 1 13:03:37 UTC 2006

На Tuesday 31 January 2006 18:38, Jovan Kostovski напиша:

> Не сум користел firebird но од тоа што прочитав најверојатно треба да
> се користи управувач
> за Interbase
>
> QT 4.1
> http://doc.trolltech.com/4.1/qsqldatabase.html
> http://doc.trolltech.com/4.1/examples.html
>
> QT 3.3
> http://doc.trolltech.com/3.3/qsqldatabase.html
> http://doc.trolltech.com/3.3/sqltable-example.html
>
> Поздрав, Чомбе

Благодарам за напорите. Знам дека треба за InterBase. Поточно драјверот носи
име QIBASE, но и јас како да пребарувам доаѓам само до страници каде кажува
дека треба нешто јас сам да искомпајлирам затоа што Trolltech, драјверот не
смеел да го стави во Qt паќетот, заради лиценцата.

Сакав да замолам случајно некој да не го има самиот драјвер, или да не знае
што треба да се симне и да се компјалира.

Благодарам во секој случај.

Поздрав,
Деан Јошевски

P. S. Бидејќи сега сакам да почнам со креирање на апликацијата, размислувам и
за PostgreSQL. Дали можете да поделите некои свои искуства во врска со ова.
Мислам (поточно читам) дека се подобрил во брзина, а ги задржал сите останати
перформаси, unicode и сл. (MySQL не ми брка работа заради немање трансакции.
InoDB се многу бавни.)

Однапред благодарам на сугестиите и забелешките.