[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Feb 1 17:23:26 UTC 2006

На Wednesday 01 February 2006 17:46, Дамјан напиша:

> може и само plugin-от
> http://doc.trolltech.com/3.3/sql-driver.html#QIBASE

Да го прочитав ова:

„How to build the plugin on Unix/Linux

The following assumes Interbase or Firebird is installed in /opt/interbase:
cd $QTDIR/plugins/src/sqldrivers/ibase
qmake -o Makefile "INCLUDEPATH+=/opt/interbase/include"
"LIBS+=-L/opt/interbase/lib" ibase.pro
make“,

но немам:
/usr/lib/qt3/plugins/src/sqldrivers/ibase

имам само:

/usr/lib/qt3/plugins/lib/sqldrivers

каде што е libqsqlmysql.so.

Најверјатно ми треба уште некој паќет, којшто после треба треба да го
компјалирам, но не знам кој. Тоа е мојот проблем. ;)

Добро, наместо /opt/interbase имам /opt/firebird, тоа е логично.

Ако не е проблем само пиши ми што уште треба да земам за да искомпајлирам.

Благодарам,
--
Деан Јошевски