[Ossm-members] FireBird & Qt

Milos Stolic misoss at gmail.com
Wed Feb 1 18:11:55 UTC 2006

Дамјан напиша:
> Е сега не сакам да сугерирам да не се занимаваш со Firebird или Postgresql...
> ако идејата ти е да научиш - go for it, ако целта ти е да ја направиш
> апликацијата вчера, најпаметно е да идеш со MySQL.

Чекај малце, MySQL не важеше за најбрза OS база? Баш заради отсуството
на „понапредни“ можности (мислам дека foreign keys имплементираа тек во
5-ка, што е една од основните ствари у бази).

Покрај AdSense, и Wikipedia работи на гугл. Поголемо малтретирање на
база неможеш да бараш :)
--
Милош
Always remember you're unique, just like everyone else.