[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Feb 1 17:58:04 UTC 2006

На Wednesday 01 February 2006 18:34, Дамјан напиша:

> си доаѓа со source-от од Qt-то.

Добро, сега сум поблиску. Фала.

> Во секој случај на другиот компјутер треба да имаш бинарно компатибилно Qt,
> ама ова е сосема нова тема :)

Добро, не ми беше тоа намерата. Само сакав гласно да размислам како би било
подобро.
> е тоа не знам, нит сум инсталирал firebird нит користам Mandrake, Fedora?
> што користиш?? Обично во горниве треба да  се инсталира и некој
> FirebirdXXX-devel-YYY.rpm пакет.

Користам Мандрива 2006, а за паќетот ќе се обидам да го најдам, мислам дека
сретнав такво нешто.

> Е сега не сакам да сугерирам да не се занимаваш со Firebird или
> Postgresql... ако идејата ти е да научиш - go for it, ако целта ти е да ја
> направиш апликацијата вчера, најпаметно е да идеш со MySQL.

MySQL секако ќе го оставам, а програмата не ми е за вчера, повеќе би рекол за
себе и за своја душа, ама сакам да уживам додека ја работам, а сигурно ќе ја
работам доолго време. ;)

Ти благодарам,

--
Деан Јошевски