[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Thu Feb 2 13:29:05 UTC 2006

На Thursday 02 February 2006 13:51, Дамјан напиша:

>  Ристе везе нема, InnoDB денес е GPL и секој може да продужи да си ја
> развива GPL верзијата... дури и ако Oracle не сака.
>

> мора да си грешка, ако подесиш како треба све си работи добро.
> Ако користиш UTF-8 треба да ти е подесено utf8_unicode_ci collation.

Епа добро тогаш, ќе пробам со InnoDB, зашто секако имам некое знаење за MySQL.
Тоа би мило најисплатливо, со оглед на тоа што веќе имам нешто почнато.

Имав проблем со utf-8, па веднаш почнав со cp1251, на тој начин ја работам
кирилицата, но има проблеми со сортирањето, зашто тоа што го имам од Данко е
cp1251.conf,  а од 4-ката на ваму е cp1251.xml.

Добро баш убаво, ќе пробам со оваа верзија што ја имам (4.1.12) на MySQL и ќе
пробам да ја средам кирилицата.

Фала уште еднаш, се надевам ако имам проблем со utf-8 ќе можам да замолам за
помош.

Поздрав,
--
Деан Јошевски

P. S. :) Секако со PostgreSQL имам проблем со стартување на postmaster. (Не го
стартува по default, a јас не знам како.) ;(