[Ossm-members] FireBird & Qt

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Feb 2 12:51:10 UTC 2006

> По твоја сугестија сега го посетив блогот на Ристе, а тој таму пишува дека
> InnoDB отиде во комерцијала. ;) Значи некако и тоа се исцрпува.

 Ристе везе нема, InnoDB денес е GPL и секој може да продужи да си ја развива
GPL верзијата... дури и ако Oracle не сака.

> Не знам што ново има во 5-ката, а овие BDB не сум г користел (а за NDB прв
> пат слушам). Добро велиш се нови. (Дали се од 5-ката?)

BDB не е нов storage, постои дури и од пред InnoDB.
NDB е за кластери, нов е од 5-тката.. не знам многу за него.

> Користам 4.1.12 (она што доаѓа со Mandriva 2006), но имам проблеми со
> сортирањето.

мора да си грешка, ако подесиш како треба све си работи добро.
Ако користиш UTF-8 треба да ти е подесено utf8_unicode_ci collation.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

               I believe the technical term is "Oops!"