[Ossm-members] FireBird & Qt

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Feb 2 17:28:25 UTC 2006

> Друго да прашам:
>
> Дали треба utf8_general_ci, или utf8_unicode_ci?

utf8_unicode_ci е тоа што сортира македонски правилно

> и дали треба да има:
>
> QTextCodec::setCodecForCStrings(QTextCodec::codecForName("utf8"));
> QTextCodec::setCodecForTr(QTextCodec::codecForName("utf8"));

ова ти е нешто од QT-то.. како да ги третира C string-овите... мислам дека не
ти треба воопшто.

> Ако ги има ми јавува грешка при запишување, а ако ги коментирам, работи, но
> пак со прашалници.

Ми се чини дека погрешно ги внесуваш податоците во база.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.