[Ossm-members] FireBird & Qt

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Feb 2 18:26:04 UTC 2006

> а да убациш после ова едно „show variables“ query и да видиш дали е се
> подесено како треба?

BTW, баш сега го пробував mysqlcc - алатка од MySQLab ама веќе не ја
подржуваат, и по default за база која знам дека ми е со ок кирилица даваше
прашалници.

Морав да додадам
	mysql_options(mysql, MYSQL_READ_DEFAULT_GROUP, "client");
во кодот кај што прави mysql_init(). После тоа се е во ред.
(она "client" се однесува на [client] секцијата од /etc/my.cnf)

Е сега, MySQLcc е Qt апликација, ама не користи QtSQL туку директно го користи
mysql api-то.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.