[Ossm-members] vnesuvanje so kirilica vo MySQL preku Qt

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Feb 3 12:42:15 UTC 2006

> На Thursday 02 February 2006 23:44, Aleksandar Balalovski напиша:
>
> Имам уште една потврда за тоа. Како да менувам во Qt добивам различни
> случаи, а MySQL си работи исто.

Во Qt верзии помали од 4.0.1, MySQL драјверот не подржува Unicode. Во 4.0.1 и
понови подржува.
Тоа значи дека query-јата можеш да ги правиш со Unicode-ниот QString.

Ти не кажа која верзија на Qt користиш али претпоставувам некоја 3.x верзија,
што значи најсигурно ти е сите query-ја да ги правиш со utf-8 QCString и
резултатите да ги конвертираш соодветно.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place.
Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are,
by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan