[Ossm-members] vnesuvanje so kirilica vo MySQL preku Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Fri Feb 3 01:19:30 UTC 2006

На Thursday 02 February 2006 23:44, Aleksandar Balalovski напиша:

> Мислам дека тоа е веќе на ниво на Qt

Имам уште една потврда за тоа. Како да менувам во Qt добивам различни случаи,
а MySQL си работи исто.

> QString::trUtf8(QString*) се грижи да текстот внесен со кирилична табела го
> трансформира во UTF-8. Иако некогаш помага само ::tr() најдобро е да се
> користи trUtf8().

Конечно имам ваква ситуација:

Со коментирани
//	QTextCodec::setCodecForCStrings(QTextCodec::codecForName("utf8"));
//	QTextCodec::setCodecForTr(QTextCodec::codecForName("utf8"));

правилно внесување може да се направи со QString::utf8(), на пример:

lineEdit1->text().utf8();

без разлика дали се работи со query, или cursor.

Единствен проблем останува тоа што во DataTable се прикажуваат хиеорглифи.

Само уште ова ако можи кажете, и да не гњавам повеќе. Претпоставувам дека ова
се користи без проблем.

Благодарам што бевте трпеливи и упорно ми пишевте.

На крајот, доколку цените можам да напишам некој среден текст од овие искуства
за да се постави некаде. :)

Поздрав,

--
Деан Јошевски