[Ossm-members] FireBird & Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Sun Feb 5 15:11:40 UTC 2006

On Saturday 04 February 2006 04:46, Дамјан wrote:

> ??
>
> Чомбе, се збори за проблем со кирилица во MySQL база.

Не, не сега ќе пробам, мислам дека сега проблемот е баш во Qt. Мислам дека
можеби јас згрешив во тоа што ставав utf8, наместо UTF-8.

Она со базата MySQL сега е во ред според твоите напатствија. (/etc/my.cnf)

Поздрав,
Деан.

P. S.
Дамјан, знам можеби пак ќе ме караш, но не кажав дека работам со KDE. Се
слушнав со Александар Балаловски, па тој  мисли дека KDE не е компатибилно со
Qt 4.0.1, а јас пробав да го искомпајлирам, но јавува грешка.