[Ossm-members] LIRC Проблем

<<Stojanovski Viktor>> stojanovski.viktor at gmail.com
Mon Feb 13 21:37:12 UTC 2006

Имам ТВ картица: MatchTV (BT878 Phillips) конфигурирањето со КДЕ-ТВ е во ред
каналите ги добивам со перфектна слика, но никако не можам да го
конфигурирам далечинското. Пробав со конфигурациска алатка од официјалната
страна на Lirc но најверојатно некаде грешам, а мислам дека грешката
всушност е во делот кога конфигураторот ќе ме праша каде е приклучен
приемникот. Во случајот е приклучен директно на картицата, во конфигураторот
постои опција и за конфигурирање на приемник што се наоѓа на картицата но
мојата картица не успевам да ја најдам во листата.

--
<<<Стојановски Виктор>>>
е-пошта: stojanovski.viktor at gmail.com
Yahoo IМ: stojanovski.viktor