[Ossm-members] LIRC Проблем

Blagoj Kapsarov kapsarovb at gmail.com
Mon Feb 13 23:29:55 UTC 2006

On 2/13/06, <<<Stojanovski Viktor>>> <stojanovski.viktor at gmail.com> wrote:

> Имам ТВ картица: MatchTV (BT878 Phillips) конфигурирањето со КДЕ-ТВ е во
> ред каналите ги добивам со перфектна слика, но никако не можам да го
> конфигурирам далечинското. Пробав со конфигурациска алатка од официјалната
> страна на Lirc но најверојатно некаде грешам, а мислам дека грешката
> всушност е во делот кога конфигураторот ќе ме праша каде е приклучен
> приемникот. Во случајот е приклучен директно на картицата, во конфигураторот
> постои опција и за конфигурирање на приемник што се наоѓа на картицата но
> мојата картица не успевам да ја најдам во листата.

> [...]

Треба да гледаш со друг програм и зависи кој линукс го користиш баце.
Автоматски во новите кернели треба да ти ја најде тв картичката и да ти даде
слика и ИР. Само го конфигурира, само треба да го вклучиш во конфигурацијата
на линуксот. Пробај со друга тв алатка, на пример MythTV кај мене автоматски
го најде далинското и сеа ми работи. Финта, нели!