[Ossm-members] Проблем со компатибилност

Aleksandar Balalovski aleksandar.balalovski at gmail.com
Tue Feb 14 19:51:26 UTC 2006

On Tuesday 14 February 2006 20:39, Дамјан wrote:

> На пр. ако напишеше што плоча е или кој BIOS (и евентуално некоја од
> позаебаните BIOS опции и сл) и што компоненти има, на некој може ќе му
> текнеше... „ааа ја имав таква требаше да го upgrade-увам BIOS-от“ или „...
> требаше да исклучам тоа и тоа од BIOS“... или „...требаше таа опција од
> кернелот да ја уклучам“ ... пошто дефинитивно нешто до конфигурацијата е.

Во БИОС исклучив речиси се што укажува на причина за проблем, вклучително
ACPI, APIC. Исто така на кернелот му ги зададов acpi=off параметрите, пошто
сличен проблем ми правеше мене кога acpi беше пуштено пред да го исклучам од
БИОС...

> Вака додека се разбереме, што е состојбата.. кога се блокира.. што викаат
> логовите... нема да го решиме проблемот во следниве недели...
>
> Anyway... wild guess...
> - upgrade на BIOS

Компјутерот е прилично нов, не би требало да има потрба од ова...

> - икслучи legacy usb или како и да се вика опцијата од BIOS

Ќе пробам

> - boot-ирај со init=/bin/bash, учитувај модул по модул и види кога блокира
> (т.е. нели со slackware минус hotplug не блокирал?... boot-ирај така па
> после модул по модул види кој заебава... па после тој модул во blacklist) -
> итн, итн

Во секој случај вечер ќе се обидам да добијам лог датотеки и глобална слика за
конфигурацијата на системот...

On Tuesday 14 February 2006 20:38, Georgi Stanojevski :

> Фактот што текстот го има напишано Ерик Рејмонд, и другиот факт што ти
> го посочи Дамјан Георгиевски - не ти остава баш многу кредибилитет да се
> буниш. :)

* Александар му го честита Св. Трифун на Глиша и го гушка * :)

--
Real programmers don't draw flowcharts.  Flowcharts are, after all, the
illiterate's form of documentation.  Cavemen drew flowcharts; look how much