[Ossm-members] Проблем со компатибилност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Feb 14 19:39:13 UTC 2006

> God damn it. Нема мене никој да ми кажува како треба да изгледа моето
> „паметно“ прашање...

муабетот не е дека дали ти е паметно или глупо прашањето, туку како да ги
зголемиш шансите да добиеш брз и точен одговор.

На пр. ако напишеше што плоча е или кој BIOS (и евентуално некоја од
позаебаните BIOS опции и сл) и што компоненти има, на некој може ќе му
текнеше... „ааа ја имав таква требаше да го upgrade-увам BIOS-от“ или „...
требаше да исклучам тоа и тоа од BIOS“... или „...требаше таа опција од
кернелот да ја уклучам“ ... пошто дефинитивно нешто до конфигурацијата е.

Вака додека се разбереме, што е состојбата.. кога се блокира.. што викаат
логовите... нема да го решиме проблемот во следниве недели...

Anyway... wild guess...
- upgrade на BIOS
- икслучи legacy usb или како и да се вика опцијата од BIOS
- boot-ирај со init=/bin/bash, учитувај модул по модул и види кога блокира
(т.е. нели со slackware минус hotplug не блокирал?... boot-ирај така па после
модул по модул види кој заебава... па после тој модул во blacklist)
- итн, итн

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.