[Ossm-members] PC-BSD looking for Macedonian translators!

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Mon Feb 27 21:59:50 UTC 2006

On 2/27/06, Новица Наков <novica at bagra.org> wrote:

> Aleksandar Balalovski напиша:

> име.
>
> Зошто не го пренасочите на mkde.sf.net?

Чекај малку а Лугола (или евентуално некој од ОССМ) почна со преведување?
Или нема шанси да се нафати некој за оваа работа? Пошто контактирав со Славе
Јовановски он не ни чул за ОССМ и за Лугола и си преведува сам онака. Инаку
тој Charles ми пиша дека станувало збор за некаде 300 стринга што треба да
се преведат за некаде недела-две максимум. Координатор на Македонскиот тим
преведувачи НЕМА. Па најверојатно и тој другиот си преведува (истите
стрингови што и Славе ги преведува) па што ќе испадне на крај можам да
замислам... :)