[Ossm-members] Upgrade na Ubuntu 6.06 Drapper Drake

Savage savage790 at gmail.com
Sun Jul 2 08:17:20 UTC 2006

Vlado Peshov wrote:
> Пробај да ги ставиш во коментар сите repositories освен она:
>
> deb cdrom:[Ubuntu 6.06 _Dapper Drake_ - Release i386 (20060531)]/
> dapper main restricted
>
> па да видиме така што ќе се деси? Значи да не бара updatе/upgrade
> пакети од интернет туку само ЦД-ромот.

Најнов update:

Вчера заебав работа. Забораив дека сите репозиторис ги сменив од бризи
во дапер, а напраив апдејт на оној апдејт менаџерот. Сум го пропуштил
тоа од оној линкот на викито, па реков ај да надокнадам.
Сега не работи Synaptic (не ми ја препознава лозинката за рут), а исто
така и апдејт менаџерот јавува некоја грешка шо претходно ја немаше.
Работи само apt-get од терминал па ќе пробам сега со него вака само со
цд-то.