[Ossm-members] UNDP: Тековни активности на ОССМ , предлог верзија на препораките на ОССМ

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Jul 4 14:52:50 UTC 2006

> _________________
> (str 12)
>
> From a citizen point of view, we think that a single place for local
> government e-services is the way to go. Local government provides a know
> set of services. Citizens shouldn't keep track of different individual web
> sites to access the same services in different municipalities.
> ___
> Ова беше дискутирано на состаноток и мислам дека се повторувам ама...
> Сепак не сум за целосна централизација на сервисите.

Дали ние уопште треба да препорачуваме било што на темава?
Они нека си одлучат како им е нив најпрактично.

> _________________
> (str 14)
>
> Documents and other materials that will be shared with the public should be
> available under a Free Documentation License.
> ___
> Да не испадне пак дека појма немам за лиценцирањето :) (реф.
> http://www.fsf.org/licensing/licenses/) ама нели е оваа лиценца генерално
> препорачлива за _техничка_ документација? Ако се мисли на таква
> документација, занемарете го коментаров! (Башка мислам дека документите
> креирани од државата (влада, општини и сл.) не смеат да бидат по никаква
> [...]

И јас колку знам, све што искача од влада и слично е public domain.
Но сигурно постојат и исклучоци (т.е. дупки во закон), некој правник да не има
тука?

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.