[Ossm-members] UNDP: Тековни активности на ОССМ , предлог верзија на препораките на ОССМ

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Jul 20 23:32:21 UTC 2006

> Јас иако многу не сум директно запознаен со проектов, делува супер и имам
> прашање: кога би била имплементацијата/реализацијата на истиот? Дали во
> Септември може да се очекуваат активности во врска со проектов?
>
> Поздрав

Имплементацијата и роковите зависат од UNDP и нивната селекција
кои општини ќе учествуваат во проектот. Ако ги одберат летово,
да би требало околу септември да почне со активна реализација.

Дали може Битола да учествува, и дали ќе ја одберат, не знам како
треба да се лобира. Ако имаш контакт во општина, информирај ги дека има
таков проект па нека си лобираат они, да бидат една од 3-те општини.

Целта на иницијаторот на прокетот Раул Замбрано, е откако ќе заврши проектот

(како и да заврши), сепак општините да останат со луѓе од заедницата кои
локално
ќе даваат поддршка.

Бидејќи Лугола е активна во Битола, таа општина е одличен кандидат за една
од 3-те,
но наше е само да предложиме сепак, конечниот збор го има проект менаџерот
од УНДП.

 --
Игор