[Ossm-members] Надградба на Фајрфокс и Тандербрд

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Jun 6 07:33:54 UTC 2006

Marko Bocevski напиша:

> Дистро? ово оно?
>
> Кај мене на пример на Gentoo локацијата е /usr/lib/mozilla-firefox и
> внатре имам init.d. Види случајно да не е таков случајот кај тебе т.е.
> директориумот да бил mozilla-firefox наместо само firefox.

Мандрива 2006 PowerPack
Беше mozilla-firefox ама ја деинсталирав оти не беше на македонски и си
креирав директориум firefox и таму го отпакував мислам дека беше тогаш
најнов 1.5.0. Тандербирд не го ни инсталирав од дистрибуцијата него
директно го земав најновиот и го ставив во /opt/thunderbird. Сега видов
дека во /opt/thunderbird има init.d папка и во неа само еден README
фајл. Од тогаш имам правено 2-3 пати ажурирања и на двете програми без
проблем.