[Ossm-members] Надградба на Фајрфокс и Тандербрд

Darko Nikolovski darkon at casys.com.mk
Tue Jun 6 08:04:19 UTC 2006

ај провери во /usr/bin да не имасх некоја скрипта останато што повикува од
старата локација

Darko Nikolovski
System Operator For BASE 24/Tandem
Casys AD
K.J.Pitu No.1
Skopje, Macedonia

Tel: +389 2 3293 804
Fax: +389 2 3293 844
E-mail:darkon at casys.com.mk
http://www.casys.com.mk

"CONFIDENTIALITY NOTICE
This e-mail message (including attachments) are only for the use of the
intended recipient. If you have received this e-mail message in error,
please delete it and notify the sender mmediately. Thank you."