[Ossm-members] Zdravo na site

cmeteh at mt.net.mk cmeteh at mt.net.mk
Sat Jun 10 18:50:12 UTC 2006

 Епа вака сега, прво се извинувам за тоа што не се представив кој сум,
па после и до линковите што ги пратив.

  Јас сум Хелмер Рашити ос Ростуше, работав во една Невладина
Организација, веб страната што предходно ја кажав која е ASP работена,
хостирана е на СОНЕТ и хостингот е спонзориран од една друга
организација, но сето тоа нема врска со тоа што серверот ни поддржува
само ASP.  И ограничени сме со тоа.
  Во врска со Општината немам поима што тамо се работи, всушност и
овој  .com.mk вториот сајт нема врска со општината чисто се работи
доброволно и од некој спонзор.

   Со оглед на тоа што сум нов тука, предходно со другиот маил што бев
регистриран читав само хиероглифи па морав да се пререгистрирам со нов
маил, исто така морам да признаам дека поима немам од LINUX но сакам да
почнам да го учам па и да го користам во иднина, па би ве замолил од
каде да почнам со изучување на LINUX?

   Ви благодарам и се Извинувам уште еднаш за предходното.