[Ossm-members] Upgrade na Ubuntu 6.06 Drapper Drake

Savage savage790 at gmail.com
Fri Jun 30 18:26:51 UTC 2006

Знам дека групава не ви е баш наменета за решавање лични проблеми, ама
гледам дека чат пат праите исклучоци па реков да пробам.

Значи, прашањето ми дали некој успеал да направил апгрејд на убунту од
некоја постара верзија на 6.06 со помош на она инсталациското цд што
доаѓа по пошта (тоа нели е лајв + инсталациско).
Се сеќавам дека со претходното цд за 5.10 надградбата протече
автоматски, за разлика од сега кога ништо не се случи.
Значи, го ставив цд-то, го вчита и само ме праша дали сакам да го
додадам на репозиторис. Одговорив потврдно, но и после тоа не се случи
ништо.
За помош следев упатства од
https://help.ubuntu.com/community/DapperUpgrades, ама ништо не успеав да
направам (ништо не успеа да подигне инсталација од цд).

Секогаш кога ќе притиснам на копчето за апгрејд (на оној дијалогот што
се јавува со двоклик на иконата што кажува кога има понови пакети горе
кај саатот) ми кажува дека мора да симне ~600 мега за да го направи и
ако продолжам понатаму почнува да ги симнува (уопште не го гледа цд-то).

Има ли шанси ова некако да се опраи, некако ми е безвезе со цд-ата
покрај мене да ги симнувам пак.

За истиов проблем веќе прашував на mk.comp.os.linux, ама не добив
никаков одговор. Не знам шо е работава ама њузот у последно време ептен
ми е умрен.

Поздрав,

Севиџ