[Ossm-members] Кеш за хостинг

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Tue Mar 14 17:39:02 UTC 2006

Последна вест е дека имаме сервер, ни фали хард диск само.

Постојат две опции:

1. Некој да донира хард диск, нешто над 20 гига на 7200рпм.

2. Да земеме 80 гига хдд (пошто нема помал). Кошта некаде накај 50 евра.
Кој сака да донира пари може да дојде во сабота во 17.00 во пабот Пјаца
Либертас на втор спрат и да донесе. Кој не може да дојде може да ме
контактира и да се договориме како да ми даде пари.

За тие што не се во тек се работи за сервер на ОССМ како оној што досега
се користеше за блоговите на активните членови и проектите поврзани со
слободниот софтвер во Македонија.

Во случај да се најде некој што сака да донира хдд, состанокот за во
сабота се смета за откажан. :)

Тоа е тоа, ако има некој што сака да донира, нека ми пише порака ќе се
договориме.
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија