[Ossm-members] UPS, Linux, vo Makedonija?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Mar 15 18:00:18 UTC 2006

Дамјан напиша:

> откај знаеш дека кабело со кој windows-от работи е баш тој? Може да направиле
> неков обратен кабел кој работи со windows софтверот... провери don't assume.

Кабелот е генерички што не е дојден со уредот. Неможам баш да правам
некој специјален кабел. :)

> APC и apcupsd преку usb.
> apcupsd би требало да работи и со други UPS-ови.

APC викаш дека ти работи? Знаеш точно фирма кој ги продава кај нас?

Точно кој модел не ми е битно за да ми работи усб-то? Сеа го ѕирнав
упатството за apcupsd и вика дека било кој модел од овие SmartUPS и
BackupUPS на усб работи, па ако знаеш фирма сподели ја. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!