[Ossm-members] Убунту Дапер + Гном 2.14

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Fri Mar 17 21:33:34 UTC 2006

Малце помош за оние што користат Убунту.

Можете слободно да го надградите системот на Убунту Дапер (развојната
верзија на Убунту). Нема никакви проблеми освен еден мал со ритамбокс
кој најверојатно се должи на ЕСД или АЛСА. Дистрибуцијата доаѓа со
поголемиот дел од македонските преводи за Гном 2.14.

Бидејќи гном-панел се пачира од страна на Каноникал ќе треба да ја
соберете оваа датотека за да ви биде преведен и панелот:

http://librarian.launchpad.net/1780337/mk.po

Откако ќе ја преземете го правите следново:

*Напомена: Мора да имате инсталирано gettext*

Во директориумот каде што се наоѓа mk.po:

msgfmt -o gnome-panel-2.0.mo mk.po

sudo cp gnome-panel-2.0.mo /usr/share/locale-langpack/mk/LC_MESSAGES

killall gnome-panel

Откако ќе се рестартира гном-панел преводот треба да е океј.

Има уште некоја недела пред официјалното објавување на дапер така да се
надевам дека ќе успееме да ги изгланцаме преводите. Сега за сега кој
сака може да ги собере и сам да си ги стави на системот од следнава
локација:

http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.14/mk/desktop/index.html

Валјда ќе му користи на некому ова. Или па сите користите КДЕ? :)

Поздрав.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија