[Ossm-members] прашање

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Mar 23 15:45:28 UTC 2006

На чет, 2006-03-23 во 03:12 +0000, Aleksandar Balalovski напиша:

> Замисли да беше вистина некоја Сузана...

И што ако беше?

> Ок, ти се јавив пред 2 дена ти кажав дека дечкото (кој работи во Ск а е од
> Битола) е спремен да ви даде сервери, адреси и се шо треба за да тргнат
> работите. Ти не ми дозволи да му дадам тел. број од тебе пошто рече „Шо ќе
> збораме по телефон, нека пише на пошта“значи тоа што ти го предлагаш сега јас
> го понудив пред 3 дена :)

Нормално е дека нејќам да му го даваш мојот број на секој ебате. Башка
не може да ни го понуди тоа што ни е потребно.

> Вистина ли немате пари? Јас кога ќе доаѓам ск ќе донирам нешто (сопствени
> средства)

Донирај, не мора коа ќе доаѓаш во Скопје, имаме жиро сметка. :)
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk