[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Mar 27 12:02:01 UTC 2006

On 3/24/06, Дамјан <penguinista at mail.net.mk> wrote:

> Ако знаеш некој што го прави тоа, прашај ги дали ќе сакаат за нас... ако не,
> не знам.. И гледај до понеделник да имаш одговор.

Уште немам инфо за печатницата, ама ми текна една друга идеја.

Да бараме некоја фирма да ни биде спонзор?? Да им дадеме и простор за
презентација.
Марко ај види со Intet ако сакаат да им дадеме простор за презентација
и нивни флаери/брошурки да се делат за време на инстал фестот, а тие
на нас да ни го платат печатењето на флаерите и постерите.
Истото може да го пробаме и со други фирми

ПОЗДРАВ, Чомбе