[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Mar 24 15:19:11 UTC 2006

> За флаерите и плакатите добра финта би било да се средат од енда
> страна, а од другата да се стави реклама на печатницата кај што ќе се
> печатат. Обично така ги средуваме работите по студентските
> организации.
> Наше инфо од една страна + реклама од друга страна = бесплатно печатење ;)

Ако знаеш некој што го прави тоа, прашај ги дали ќе сакаат за нас... ако не,
не знам.. И гледај до понеделник да имаш одговор.

> Предавањата би биле чисто што/како за слободниот софтвер, состојбите
> во Македонија, ОССМ или може да мавнеме и нешто како развој на
> апликации со слободен софтвер (Qt, GTK, PHP) развојни околини,
> алатки...

Може за било што да се прават предавања ако има кој да ги направи.
Само да знаеме на време (пред да се прават флаери) за да се организира како
треба.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.