[Ossm-members] mk_BT заврши вчера!

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon May 1 15:26:28 UTC 2006

Поради тоа што вчера бев преморе, а денес имам некоја блага настинка доволна
да ме онеспособи да делувам, извештај од целиот настан ќе напишам веројатно
утре/другиден.

Две битни работи кои се остварија:
- се сработи повеќе од планираното, преведени се над 20.000 низи;
- имаше дружење какво никогаш досега не сум видел кога зборуваме за лица кои
се занимаваат со информатичка дејност;

Покрај тоа што WC-то не беше којзнај колку функционално и покрај тоа што
Замара и другарќите и ни досаѓаа целовреме, поминавме закон !

Македонија има здрава заедница на корисници на слободен софтвер. Без општите
дискусии на тема „Ubuntu е ѓубре, Slack е подобар“, „Џенту и ништо друго“,
„Upload е Качи или ќе си одам дома!“ не е интересно. Галерија може да видите
овде http://www.lugola.net/galleries/marathon/ (во моментов кога го пишувам
ова сликите се качуваат на серверот).

Па така, благодарност до оССМ за поддршката и смеењето кое никогаш јас нема да
го заборавам. Веројатно си го продолжив животот за барем 2 години! :)

Бидете поздравени до скоро...