[Ossm-members] Get legal на македонски

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Fri May 5 09:23:19 UTC 2006

По повод кампањата на OpenOffice-Get legal
http://why.openoffice.org/index.html се поведе иницијатива страната да
се преведе на сите јазици на кој е преведен OO. Јас ја преведов и ја
ставив тука http://mk.openoffice.org/files/documents/215/3391/index.html
Споредете ја со оригиналот и кажете дали е ок преводот. Ако е се во ред,
трк на блоговите, страните и ставете го кодот за копчето на кампањата,
раскажете наоколу, убедете луѓе да стават на свои страни или блогови...

П.С. Со копчето за кампањата на македонски, не сум многу задоволен како
се исцртуваат буквите. Копчето оригинал на англиски во svg формат го има
тука
http://mk.openoffice.org/files/documents/215/3396/web_button_get_legal_border_caps1.svg
па ако некој направи да изгледа подобро ќе го заменам.