[Ossm-members] Филм

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Tue Nov 7 13:24:18 UTC 2006

Aleksandar Balalovski wrote:
> [...]

Мислам дека си во грешка за Cinelerra, а и всушност јас не знам КОЛКУ
професионално
треба да се праве (и ако се праве) за да не може да се среде со Cinelerra.
Програмчето ги има сите потребни ефекти шо би требало да ги има во некој
„документарец“. Треба да ни биде јасно дека тука не правеме ние некој филм
за холивуд со 3Д специјални ефекти и не знам ти шо, туку документарец.
Па и тоа после ќе биде дека и Blender не го
бива па ајде да користеме одма Maya или 3D Max Studio.
Не си во право Балал, Cinelerra ќе заврши работа. Можеби не е толку
професионална
како Adobe Premiere, но работата ќе си ја заврши одлично (тие што знаа
да ја користат :-) )

Поздрав, Зоки.