[Ossm-members] igra

Stojance Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Fri Nov 10 16:09:08 UTC 2006

On Fri, 2006-11-10 at 16:49 +0100, eagle eagle wrote:
> toe ne e spam, jas samo baram usluga....

Незнам за тоа - ние уствари не ни треба да се караме на листава, ама ти
не си во право! Прво прочитај го бонтонот па после пишувај. Да бараше
услуга за OpenOffice.org или за нешто слично ќе ти помогневме, ама ти па
за игра. За игра еј! Ти да беше на мое место кога ми се дереа, има и
скорешни на пр:

П.С. Стојанче пази што правиш на листава. Ако имаш да кажеш нешто
паметно кажи, ако не, не спамирај

Така да, не прави вака... Мислам дека некој друг не забележа, ама јас забележав
и ме изнервира - дека мене ми имаат викано така како на пр ^. И + пораката ти е
во HTML не е во Plain Text, и треба да пишуваш на КИРИЛИЦА.

И не барај такви услуги на мејлинг листи кои не се наменети за тоа.

Многу се извинувам ако навредив некој, но ова беше само за опомена.