[Ossm-members] Firefox 2.0.0.1

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Nov 10 20:14:49 UTC 2006

> Имаме до 21 ноември да поправаме bug-ови во преводот на Firefox...
>
> Така да ... пријавувајте грешки во преводот
> http://bugs.softver.org.mk/index.php?tasks=all&project=2

BTW ќе предложам ... тој што го пријавил bug-от да го затвара откога ќе се
увери (преку -rc или друга -pre верзија) дека е поправен.

Во меѓувреме, Новица или Ја ги обележуваме bug-овите 100% ако е решено како да
биде, јас ја ставам due-to верзијата за тие што сум поправил и пратил (или
чекам да пратам во следниот batch праќања) до Mozilla.

Мислите ќе може вака?

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me
spread!