[Ossm-members] greasemonkey

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Sat Nov 11 20:08:29 UTC 2006

> Налетав на ова
> http://diveintogreasemonkey.org/
>
> и не ми се верува дека има цела книга за една Firefox екстензија.
>
> Читав about, ама не ми е баш најјасно. Има некој да го користел ова чудо и
> со прости зборови да ми каже што е трикот?

greasemonkey ти овозможува да пишуваш програмичиња во javascript кои се
извршуваат при секое учитување на некоја, одредена страна. Нормално веќе има
едно чудо greasemonkey скрипти, на пр. кои го прават amazon полесен за
користење и сл.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

            0 and 1. Now what could be so hard about that?