[Ossm-members] слободен софтвер на етф

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Nov 22 13:24:48 UTC 2006

> Утре јас одам на ФЕИТ и ако се оди како што треба ќе се формализира таа
> наша соработка. Со некое воведно предавање за запознавање и со темите и со
> луѓето воопшто почнуваме во понеделник 27 ноември во 20 часот - значи ова
> под услов утре да заврши тој формалниот дел.

Пошто дискутираме за идеи и сл. на мејлинг листа, да ги замолам тековните
студенти на ФЕИТ што се на листава да кажат дали знаат дали амфитеатарот на
факултетот се користи во деновите пон - чет од 20 до 22 часот.

Значи знаеме, со задоцнување додуше, дека во понеделник ИАЕСТЕ го користи во
тој период. Чекам да ми кажете за другите денови.

--
Новица

Computers are like air conditioners, they stop working when you open windows.