[Ossm-members] Konferenija

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Wed Oct 11 00:24:48 UTC 2006

На сре, 2006-10-11 во 02:14 +0200, Jovan Kostovski напиша:
> Здраво,
>
> Ама сум спамерски раположен. Срам да ми е! :'(

Остај тоа, гледам дека тешко ти оди... :)

Значи, за оние што се уште не разбираат, листава се користи за секакви
идеи дискусии кои што  би му текнале на било кој нејзин член. Не значи
дека конференцијата ќе се случи за месец дена и не значи дека ОССМ ќе ја
прави конференцијата. ОССМ ќе прави конференција кога тоа ќе биде
објавено на www.slobodensoftver.org.mk и верувајте ми дека тогаш на тоа
место ќе бидат објавени сите информации.

Значи, тука сме да дискутираме и да споделиме идеи и искуства. Ако го
заборавиме делот каде што сите мрчат дека нема да се стигне да се прави
за месец дена, гледам некои доста интересни предлози кои што дефинитивно
ќе бидат земени во предвид кога ќе се планира настанот подетално. Сега
за сега, предлагам Чомбе да ги собере сите предлози од дискусијава
заедно со луѓето кои што ги предложиле истите и да ги зачува во еден
документ како референца за во иднина.

Ако се организира вакво нешто за на пролет, подготовките би почнале
некаде дури после нова година.

ПС Само да расчистиме една работа, не знам за каква фирма од Грција
збори Чомбе која што ќе донела Red Hat предавач. :) Спомнав нешто за
Инет, кои што се Red Hat партнер тука и кои што најверојатно ќе бидат
заинтересирани да го поддржат настанов на некој начин.
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk