[Ossm-members] Konferenija

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Oct 11 00:39:21 UTC 2006

Здраво,

On 10/11/06, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:
> На сре, 2006-10-11 во 02:14 +0200, Jovan Kostovski напиша:

> Остај тоа, гледам дека тешко ти оди... :)

Стварно се срамам, ама ова го правам за да бидат сите информирани
и за да имаме каква таква документација на дискусиите.

> за сега, предлагам Чомбе да ги собере сите предлози од дискусијава
> заедно со луѓето кои што ги предложиле истите и да ги зачува во еден
> документ како референца за во иднина.

Сеуште го чекам Златко да инсталира негде Медиа Вики и потоа
дискусијата ќе се префрли таму. Сите документи и дискусии од оваа
нишка ќе бидат префрлени таму.

> Ако се организира вакво нешто за на пролет, подготовките би почнале
> некаде дури после нова година.

Трчањето би се почнало тогаш (пожелно е и порано). Згодно е да
ги имаме сите потребни документи до нова година или порано

> ПС Само да расчистиме една работа, не знам за каква фирма од Грција
> збори Чомбе која што ќе донела Red Hat предавач. :) Спомнав нешто за
> Инет, кои што се Red Hat партнер тука и кои што најверојатно ќе бидат
> заинтересирани да го поддржат настанов на некој начин.

Извинете, погрешно сум разбрал. Фала ти Уфо што ме исправи (ама
признај дека кажа конкретни цифри и рече дека треба да се искористат
парите до нова година :)

Ај да поспијам малку, не за друго туку да ве одморам Вас од мене :D

Добра ноќ, Чомбе