[Ossm-members] Маратон за GNOME - Документација

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Oct 19 18:18:21 UTC 2006

Наредниот викенд, значи 19ти,20ти и 21. Има некои 6000-7000 стринга од
прилика кои што треба да се преведат за да ја имаме целата документација
за GNOME на македонски јазик. Ако можете да прашате негде за простор, не
мора да е за 24 часа може само преку ден да се одвива маратонот, пишете.
Ќе учествуваат и битолчани од Лугола кои што истиот викенд ќе
преведуваат во Битола.

На крај краева ќе се собереме кај некој дома и ќе преведем колку што
можеме.

ПС Стринговите се реченици, немој да мислите дека се малце. :)
ППС Ако има заинтересирани пишете за да знам од прилика со колку луѓе
располагаме.
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија