[Ossm-members] Od vcerasniot sostanok

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Mon Oct 23 15:43:33 UTC 2006

На пон, 2006-10-23 во 14:58 +0200, Stojance Dimitrovski напиша:

> А добро зашо сите запнале со ЛУГ. Ова како закон да е. :D

Стојанче, ќе се караме. Пак реплицираш на цела порака а не го бришеш она
на кое што не сакаш да реплицираш. Правиш проблеми на листата, им
отежнуваш на сите други членови да ја видат твојата порака, треба да
скролаат скроз до доле за да ја видат. Во иднина те молам бриши се што е
неважно и остај го само она на кое што реплицираш, и бриши го она што ти
го додава листата "ossm-members mailing list"!

Ако не ги почитуваш правилата ќе морам да те отстранам од листата, биди
малце сериозен.
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија