[Ossm-members] Ја видовте рекламата за Open програите за 50 ден.

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sat Sep 16 16:56:24 UTC 2006

On 9/16/06, Stojance Dimitrovski <sdimitrovski at gmail.com> wrote:
> Да ама веке кога го редистрибуираш програмот што е Open Source тогаш ке мраш
> да го дистрибуираш кодот.

Не мораш заедно со извршните датотеки да го дистрибуираш и изворниот
код, но ако некој побара од тебе да му го дадеш кодот тогаш мора да му
го дадеш.

Сега малку за Цедето.....
Содржината му е OpenCD прилагодено за намената.
Прва работа што не ми се допадна е тоа што на цедето ОССМ излегува дека е
чирак на метаморфозис. Мислам на она: "Метаморфозис во соработка со
Слободен Софтвер Македонија". Метаморфозис  ни даде само техничка
помош (просторија, компјутери и нешто за пиење и јадење). Според мене
подобро ќе беше да пишува "Метаморфозис и Слободен Софтвер Македонија"
ама тоа ти е, тие ги испечатиле цедеата. Добро е барем што не напишале
сите кои сме учествувале во преведувањето на програмите кои се наоѓаат
на цедето.
Втората работа што не ми се допадна е рекламата во време, која кажува
дека за првпат и кај нас заедно со цел свет се обележува денот на
слободниот софтвер. Ова воопшто не е точно, лани славевме и ние во
парк на школка и делевме цедеа Убунту...

Сепак добро е што барем некој го одбележа денот на слободниот софтвер
и што е уште поважно спомната е и ОССМ.

Мислам дека треба малку да се активираме и да поработиме здраво. Време е да
се разбудиме :)

ПОЗДРАВ, Чомбе