[Ossm-members] Ја видовте рекламата за Open програите за 50 ден.

Aleksandar Josifoski josifoski at gmail.com
Sun Sep 17 04:52:03 UTC 2006

Секоја чест од мене,

го купив цд.то и знам што да купувам да можам да делам како поклон или било
како!
Уште повеќе работам како проф. по информатика во средно школо и една од
задачите ќе ми биде да ги упатам учениците да си го купат цд.то (цената е
поволна, сепак ако е бесплатно нема толку да се цени можеби, или некој може
тоа да го злоупотреби, а и како што спомна некој се ствара можност за
печатење нови цд.а на ваков начин). Духот кој ве води е партизански и е
многу племенит, зошто да кажам нешто друго кога стварно тоа го мислам.
Мислам дека на овие простори каде владее темнина во многу сфери, како
духовната, на поле на софтверот (пиратерија), економска, ова цд една или
повеќе од тие темнини ќе може да ја расветлува.
Конкретно, моето искуство беше на windows платформа неколку месеци се
заинтересирував за слободните програми, и една по една наоѓав алтернативи за
секој комерцијален програм кој го користев до тогаш. Послем значи неколку
месеци првпат инсталирав убунту и послем некој почетни проблеми кои тогаш не
успеав да ги решам, се вратив на windows. Меѓутоа во тој свет на windows
беснеат вируси, шпијунски програми, пиратерија, итн. итн. и пак некаде
послем 3,4 месеци го инсталирав убунту како втора партиција. Процентот на
бирање оперативен систем веќе тогаш беше 50:50. Тоа варираше од месец во
месец, но линуксот само си го зголемуваше процентот. Оваа година во август
дефинитивно од дома ги отстранив сите пиратски копии на програми што ги
поседував (околу 200 цд.а завршија во контерјнер) и сега имам само еден
оперативен систем, убунту линукс, моментално е тој, понатаму ќе видам...
(јасно немам пари да купувам windows, а и слободните програми само ги
засакував, па и да имам повеќе пари, мислам дека нема така лесно да станам
продадена душа кога срцето веќе ми е врзано кон слободните програми).

Александар Јосифоски
СУГС (Средно училиште на град Скопје) Гимназија Јосип Броз Тито