[Ossm-members] Ја видовте рекламата за Open програите за 50 ден.

Stojance Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Sun Sep 17 07:03:02 UTC 2006

Мислам дека не смее во школо да се менуваат оперативните системи на
компјутерите. Барем мене така ми кажа наставникот, дека Убунту кај нас е
многу гаден :) и го прашав дали може да го сменам и тој ми рече дека не
смеело да се менува дека немало да спага веке под гаранција, а мене не знам
што ми стана пак се вратив на мојов Windows. Нешто ми е расипан па нон-цтоп
го ставам на Hibernate. А иначе ова е прв пат да видам наставник толку
отворено да зборува за Open Source. :)

On 9/17/06, Aleksandar Josifoski <josifoski at gmail.com> wrote:

> Секоја чест од мене,
>
> го купив цд.то и знам што да купувам да можам да делам како поклон или
> било како!
> Уште повеќе работам како проф. по информатика во средно школо и една од
> задачите ќе ми биде да ги упатам учениците да си го купат цд.то (цената е
> поволна, сепак ако е бесплатно нема толку да се цени можеби, или некој може
> тоа да го злоупотреби, а и како што спомна некој се ствара можност за
> печатење нови цд.а на ваков начин). Духот кој ве води е партизански и е
> многу племенит, зошто да кажам нешто друго кога стварно тоа го мислам.
> [...]

I hope your life sucks...