[Ossm-members] ВАЖНО: Оглас за подготовка на понуда за тренинг на тренери

novica at bagra.org novica at bagra.org
Sun Sep 24 14:09:49 UTC 2006

Читај ТОР!

> Многу малку информации дадовте. На пример, каде би се
> одвивала обуката,

6. Logistical and Other Provisions
The training will take place in Skopje, and will be
organized by the consultant.In the financial proposal
please indicate separately the consultant’s fee for
fulfilling the
assignment and other expenses (including costs for
training premises, travel costs, accommodation, per diem,
etc ).

> кои денови од неделата, ако е во повеќе градови како е
> организиран
> превозот, дали еден човек се пријавува за сите нивоа на
> обуката или за
> секое ниво  друга личност, понудата дали треба на
> македонски или на
> англиски да се достави, отприлика плата за тие
> месеци...?

Кои месеци? Обуката трае вкупно 10 дена. Буџет
(вклучително и плата сам треба да си напише понудувачот,
нели)?

> Мислам дека повеќето искусни членови на заедницата се
> веќе вработени и
> треба многу повеќе детали за да се одлучи некој да земе
> 3 месеца
> неплатен одмор.

Не ми се верува, детално се е напишано во документот.

--
Новица