[Ossm-members] Обука

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Sep 27 22:13:43 UTC 2006

> Здраво,
>
> Дали е тоа истото што се бараше за UNDP. За тоа веќе на info at
> sloboden...
> испратив, но ако е различно сум и за тоа заинтересиран (и за Скопје) иако
> сум
> од Битола.

Да тоа е истото, Alexandria се исто така поканети како и ОССМ да достават
понуда за организирање
на обуки. Е сега нив им недостасуваат искусни тренери за линукс, затоа се
случува
оваа потера. ;-)

Твојата понуда не стигнала на info at slobodensoftver.org.mk те молам провери и
испрати ја повторно.

Само ако може да ми дадете некои подетални информации. Времетраење, колку
> паричиња, дали ќе биде покриен транспорт, сместување, ако трае подолго и
> сл.

Во документот од UNDP пишуваше што треба да содржи понудата, таму има и
технички и финанскиси дел,
така што во финансискиот дел можеш да напишеш колку пари ти е потребно за
организирање на 10 дневна обука
со сите вклучени трошоци и хоноратри.

Се надевам дека сега е појасно, иако малку доцна некако се развива
дисксијава.
--

Игор