[Ossm-members] Обука

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Wed Sep 27 19:33:19 UTC 2006

On Wednesday 27 September 2006 21:12, Арангел Ангов wrote:
> Се бара човек што би можел да предава основни работи за Линукс. Ми
> јавија сеа пред малце, краен рок е, утре сабајле, така да ако има некој
> заинтересиран нека ми пише порака. Се плаќа, нормално.

Здраво,

Дали е тоа истото што се бараше за UNDP. За тоа веќе на info at sloboden...
испратив, но ако е различно сум и за тоа заинтересиран (и за Скопје) иако сум
од Битола.

Инаку се занимавам токму со обука и извинете што морам пак, на некои им
здосадив, но имам напишано и книга токму за ова што се бара.

Само ако може да ми дадете некои подетални информации. Времетраење, колку
паричиња, дали ќе биде покриен транспорт, сместување, ако трае подолго и сл.

Поздрав,

--
Деан Јошевски

Компјутерски центар