[Ossm-members] icmp echo-request outbound

Ilin Petkovski krack at linux.net.mk
Thu Apr 5 18:06:26 UTC 2007

Обиди да видиш дали некоја од тие адреси (сомнителните) е поврзана со
некој процес. Со netstat -apn можеш тоа да го провериш (во најлевата
колона, icmp пакетите ќе ти бидат  се означени како raw). Ако не добиеш
информации кои би можеле да ти помогнат да го разоткриеш проблемот,
тогаш би можело да се работи за некаков rootkit. Моја препорака е да си
инсталираш RKHunter http://www.rootkit.nl/ или chkrootkit
http://www.chkrootkit.org/ и да си го скенираш системот, во случај
некаков backdoor да се има скриено во клучните команди (ls, mv, cp, rm,
grep, ifconfig, tcpdump итн.) или пак како модул во кернелот. Иако
втората варијанта не ми се верува, во секој случај провери си.

Поздрав.
Илин Петковски

На вто, 2007-04-03 во 18:20 -0400, Velko KOCEV напиша: