[Ossm-members] icmp echo-request outbound

Velko KOCEV velko.kocev at gmail.com
Tue Apr 3 22:20:14 UTC 2007

Ве молам некој ако знае нека ми помогне околу следново:

Од пред 2-3 дена мојот Debian почна да испраќа накај надвор,  огромни
по 1 гиг од сесија, icmp echo request-ти и ми го потроши целиот (Wifi)
интернет.  Со tcpdump гледам echo requests кон  на пр. 11.249.155.10,
11, 12 итн. па после ќе му текне 12.137.119, 120, 121 итн.  Во
iptables направив
Outgoing packets (OUTPUT) Drop 	If protocol is ICMP and ICMP type is
echo-request и  сега е ОК. Дали се работи за тројан или такво нешто
или јас сум глуп.